In order to keep prices low, risks are to be minimized. Therefore all orders have to be paid before shipment. Payment by cash (both Euro's or US Dollars), international money order, paypal or bank transfer.
By German law all our products come with original 2-year manufacturer warranty.
Customers from outside the European Community do not have to pay VAT and therefore pay less for their orders.

For customers from inside the European Community VAT will be explicitly shown on the bill.

Any import duties are on account of the customer. If you want to minimize charges please ask us for information.
All over-sea-orders are send by a combination of intercontinental air-mail and regular surface-mail. Postal services are not very fast but reliable; delivery outside Europa normally takes 10 .. 14 days.

However, faster services not only are much more expensive but also tend to charge the receiver with handling costs when the parcel has to pass customs. Therefore please understand our choice for using postal services only.

All parcels will have shipping insurance. In case of a loss the items ordered will be replaced.

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Meier Audio
Am Tennenbach 20
91080 Spardorf
Germany

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CONDITIONS
return-policy
All products also come with a 14-days return-policy. Refund will be complete apart from shipping costs and/or possible banking fees.

If an amplifier is returned in less then perfect condition then you will also be charged with costs for repair. If a headphone is returned the customer will have to pay for refurbishing the phone with new earpads.
Return-policy for our German customers:

Sie können die erhaltene Ware ohne Angabe von Gründen innerhalb von 14 Tagen durch Rücksendung der Ware zurückgeben. Die Frist beginnt nach Erhalt der Ware beim Empfänger. Zur Wahrung der Frist genügt die rechtzeitige Absendung der Ware oder des Rücknahmeverlangens. Die Rücksendung erfolgt auf Kosten und Gefahr des Kundens.

Im Falle einer wirksamen Rückgabe sind die beiderseits empfangenen Leistungen zurückzugewähren und ggf. gezogene Nutzungen (z. B. Gebrauchsvorteile) herauszugeben. Bei einer Verschlechterung der Ware kann Wertersatz verlangt werden. Dies gilt nicht, wenn die Verschlechterung der Ware ausschließlich auf deren Prüfung – wie sie Ihnen etwa im Ladengeschäft möglich gewesen wäre – zurückzuführen ist. Bei Rückgabe eines Kopfhörers wird Wertersatz für den Austausch der Ohrpolstern verlangt.

Verpflichtungen zur Erstattung von Zahlungen müssen innerhalb von 30 Tagen erfüllt werden. Die Frist beginnt für Sie mit der Absendung der Ware oder des Rücknahmeverlangens, für uns mit dem Empfang.